پیچک

هیچگاه برای تازه شدن دیر نیست.

پیچک

هیچگاه برای تازه شدن دیر نیست.

دانستنیهای آرایشی و پیرایشی

سال جدید! آرایش چشم جدید !

 

سال جدید! آرایش چشم جدید !

 

آرایش چشمها در سال جدید میتواند با این میکاپ تغییر چندانی پیدا کرده و حالت چشمها را عوض کند و این بیشتر به نوع ریمل زدن مژه ها بستگی دارد...

 
 
از آنجایی که مدت زمانی است اکثر خانمها و دختر خانمها بیشترخط چشمشان را چه نازک و چه پهن پشت چشم و بلند با تیزی هشت می کشند و تنها با زدن ریمل به مژه های پلک بالا میکاپی متعادل و به نوعی زیبا از چشمها میسازند،  در سال جدید برای تغییر این آرایش چشم، کشیدن خط چشمی پهن اما کوتاه پشت چشم و استفاده از سایه زیر آنهاست که با زدن ریمل زیاد بر روی مژه های بالا و پایین آرایش می شوند.
 
 بهتر است این خط چشم پهن به اندازه ی طول چشمها کشیده شده و از دو طرف آن بیرون نزند که  گاهی بسته به نوع و مدل چشمها میتواند به سایه ی زیر چشم در گوشه نیز برسد به گونه ای که چشمها را تپل و درشتتر نشان دهد. 
 
 

 

خانمهایی که چشمهای درشت و بسیار بازی دارند میتوانند با کشیدن خطی مشکی داخل چشم آنها را متعادل سازند.
 
سایه های رنگی مطابق با لباس،  زیر خط چشم و یا ادغام با آن زیبایی خاصی به چشمها خواهد داد.
 
 

 

برای آن دسته از خانمهایی  هم که چشمهای ریزتری دارند، بهتر است در کنار این خط چشم پهن،  زیر چشمها نیز خطی نازک بکشند و داخل آنها را مشکی نکنند.
 
 برای هر مدل چشمی زدن ریمل بالا و پایین زیباست.
 
آرایش  چشمها در سال جدید میتواند با این میکاپ تغییر چندانی پیدا کرده  و حالت آنها را عوض کند که  این بیشتر به نوع ریمل زدن به مژه ها بستگی دارد.
 
 
 
« آنهایی که عشق می ورزند همیشه در پی بهترین هستند  »
 

 

ماسک های زیبایی برای عید نوروز

 

ماسک های زیبایی برای عید

 

معجون مورد نظر را روی پوست صورت خود بخوابانید و پس از بیست دقیقه با آب سرد بشویید. این ماسک برای درمان جوش های غرور جوانی مفید است..

ماسک های زیبایی برای عید نوروز

ماسک ها موادی هستند که معمولاً از محصولات طبیعی تهیه می شوند و برای پاکیزه کردن، خروج مواد زائد از منافذ پوستی، نرم کردن و لطیف کردن پوست ، به کار می روند. هر ماسک را باید به مدت بیست تا سی دقیقه بر روی پوست قرار داد و سپس آن را به وسیله شستوی کامل با آب پاک کرد. می توان به جای شستشو با آب، ماسک را به وسیله پنبه آغشته به گلاب از سطح پوست پاک کرد.

 جهت نرم کردن دست های خشن و تیره می توان از مخلوط آب پرتقال و عسل استفاده کرد.

ماسک تقویتی : 14 گرم موم سفید را با 84 گرم روغن بادام و 28 گرم لانولین و 28 گرم گلاب تهیه کنید . موم سفید و لانولین را روی بخار آب گذاشته تا با هم آمیخته شود بعد روغن بادام و گلاب را به آرامی درآن ریخته و هم بزنید تا مخلوط شود . این کرم را در ظرف در بسته بریزید و هر روز از آن برای نرمی و تقویت پوستتان استفاده کنید .
 
ماسک چین زیر چشم : سفیده تخم مرغ را خوب به هم زده زیر چشم می گذاریم .  
 
ماسک چهره های خسته و بی خواب : موز سالم و رسیده را خوب له و به آن نصف قاشق مربا خوری عسل اضافه کنید و خوب آن را به هم بزنید ، این مخلوط را به چهره و گردن خود بمالید و بعد از نیم ساعت بشویید.
 
ماسکی خوشبو برای روشن کردن پوست :یک دسته کوچک نعناع تازه را با مقداری آب در مخلوط کن میریزیم تا خمیر نسبتا غلیظی به دست آید. سپس نصف یک فنجان آب لیموترش را به آن اضافه کرده و لوسیون به دست آمده را روی پوست صورت مالیده و بگذارید 20 دقیقه باقی بماند. در نهایت صورت را شستشو داده و به پوست خود مرطوب کننده بزنید
 
 ماسک آناناس :این میوه تأثیر جالبی بر جوش های غرور به ویژه گلوله های چربی زیر پوستی (جوش های کیستیک) دارد. برای تهیه ماسک آناناس کافی است که یک آناناس رسیده را پوست بکنید و در مخلوط کن بریزید تا به صورت مخلوط غلیظی در بیاید.
 سپس به اندازه وزن آن به آن الکل میوه ( الکل اتیلیک ) بیفزایید و یک لیوان روغن آفتابگردان به مخلوط حاصل اضافه کنید. حال می توانید روزی یک بار، هر بار بیست تا سی دقیقه ، این مخلوط را به صورت ماسک بر روی صورت خود قرار دهید و سپس آن را با آب سرد بشویید.
 
ماسک پرتقال :یک پرتقال را پوست بکنید، هسته ها و پوست های نازک پره های آن را جدا کنید، روی پوست صورت خود بخوابانید و پس از بیست دقیقه با آب سرد بشویید. این ماسک برای درمان جوش های غرور جوانی ( آکنه ) مؤثر است ولی افرادی که پوست خشک دارند نباید آن را مصرف کنند.
 
 

 

کوپ های اسکار( تصویری)

 

کوپ های اسکار( تصویری)

 

با کوپهای 2011 اسکار آشنا شوید: سبک این کوپها بیشتر بر سادگی و در عین حال زیبایی همراه است...

   
 با کوپهای جدید اسکار در سال 2011 آشنا شوید:
 
سبک این کوپها بیشتر بر سادگی و در عین حال زیبایی خاص خود همراه بوده است:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

راهنمای پاک کردن ریمل

 

راهنمای پاک کردن ریمل

 

ریمل‌هایی که پایه اصلی آنها روغن است به دلیل آنکه به سختی پاک می‌شوند، موجب افزایش ریزش مژه‌ها و چسبندگی آنها می‌شوند. برای پاک کردن انواع ریمل‌های پودری و مایع می‌توانید از آب استفاده کنید اما برای پاک کردن ریمل‌های روغنی که اصطلاحا <واترپروف> نامیده می‌شوند باید از محلول آب و صابون استفاده کرد. ریمل‌های ضدآب<واترپروف> بیشتر به سلامت مژه‌ها آسیب می‌رسانند و باعث ریزش آنها می‌شوند، به علاوه سختی پاک کردن از این گونه‌ ریمل‌ها از دیگر مشکلات آنها است که به مژه‌ها آسیب می‌رساند.

گروهی از متخصصان پوست اعتقاد دارند برای پاک کردن این ریمل‌ها اصلا نباید از آب استفاده کرد زیرا ریزش مژه‌ها را افزایش می‌دهد و به دلیل آنکه مژه‌ها رشد کافی ندارند، در صورت ریزش دیرتر ترمیم می‌شوند. حتما خود را عادت دهید بعد از استفاده از ریمل‌ها آنها را پاک کنید و حتی‌الامکان سعی کنید با ریمل نخوابید، زیرا تمام فولیکول‌های مژه که روی پلک قرار دارند، مسدود شده و احتمال ریزش آنها هنگام شست‌وشو بیشتر می‌شود.

 

 

ماسک تمیزکننده لیمو

 

ماسک تمیزکننده لیمو

 

عصاره لیمو، یک تمیزکننده موثر و سفت‌کننده پوست است و برای پوست‌های خشک، بسیار مفید است و محوکننده چین و چروک صورت است...

 
آب یک عدد لیمو ترش را به یک فنجان دوغ اضافه می‌کنیم، آنها را با هم مخلوط کرده و روی پوست می‌مالیم، پس از 20 دقیقه وقتی که پوست خشک شد، صورت را با آب خنک می‌شوییم.
 
گفتنی است؛ عصاره لیمو، یک تمیزکننده موثر و سفت‌کننده پوست است و برای پوست‌های خشک، بسیار مفید است و محوکننده چین و چروک صورت است...
 
یک ماسک دیگر که با استفاده از لیموترش می‌توانید، تهیه کنید این است که یک عدد لیموی شسته و پوست نکنده و نصف پرتقال شسته و پوست نکنده را با هم در مخلوط کن مخلوط کنید، یک فنجان کوچک ماست هم به آن اضافه کرده و روی صورت بمالید، سپس اجازه دهید تا خشک شود، پس از 20 دقیقه پوست را با آب سرد و خنک بشویید.
 

 

ویتامین‌ها را بخوریم یا به پوستمان بمالیم؟

 

ویتامین‌ها را بخوریم یا به

 

به احتمال زیاد تا به حال متوجه وجود ویتامین‌ها در انواع کرم‌های صورت و به عنوان مکمل‌هایی که برای پوست مفید هستند ،‌شده اید . خوب ، حالا کدامیک باید به پوست مالیده و کدامیک باید خورده شوند که بتوان بهترین نتیجه را برای مراقبت از پوست گرفت .

برای رسیدن به جواب متن زیر را بخوانید :
 

ویتامین A

خوراکی : اکثر مردم از این ویتامین به اندازه کافی در رژیم غذایی خود دریافت می‌کنند که دیگر نیازی به مکمل‌های آن ندارند .اگر بیشتر از 5000 واحد دریافت شود ممکن است خطر شکستگی لگن را افزایش دهد.

موضعی : نشان داده شده است که ویتامین A موجب از بین رفتن جوش‌ها و کاهش ظهور خطوط و منافذ ریز می‌شود .

نتیجه : به طور موضعی به پوست بمالید . ویتامین A در این حالت بیشترین اثر را دارد.
 
 
ویتامین B

خوراکی : این مکمل آنچنان نمی تواند پوست شما تقویت کند مگراینکه مشکلی ناشی از کمبود این ویتامین داشته باشید .

موضعی : تحقیقات نشان داده اند که ویتامینهای B5 ) ، (B3) ) به همراه محصولات مراقبت از پوست ، به مرطوب شدن پوست و حتی یکنواخت کردن رنگ آن و از بین بردن لکه‌ها کمک می‌کند .

 نتیجه : به صورت موضعی استفاده شود .  
 

ویتامین C

خوراکی : مصرف ویتامین C تأثیرات منفی نور خورشید را با کاهش آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد که منجر به چین و چروک و سرطان می‌شود ، خنثی می‌کند .

موضعی : می‌تواند آسیب‌های ناشی از نور خورشید را کاهش داده و تولید کلاژن‌های پوست را افزایش دهد ، البته اگر از نوع مؤثر و با دوام خود باشد که به این منظور باید بر روی برچسب‌ها به دنبال          "L-ascorbic acid " ، "ascorbic palmitate" یا "magnesium ascorbyl phosphate " گشت .

نتیجه: هم به صورت موضعی و هم به صورت خوراکی مصرف شود . 200 تا 500 میلی گرم به صورت قرص و کرم ویتامین C هم استفاده شود .
 

ویتامین E

خوراکی : خوردن 400 واحد ویتامینE  در روز می‌تواند چین و چروک‌ها را کاهش داده و فرم پوست را بهبود بخشد .پس بر روی برچسب‌ها به دنبال واژه  "d-alpha tocopherol" باشید .

موضعی : تحقیقات ابتدایی نشان می‌دهند که ویتامین E ، آسیب‌های پوستی شدید ناشی از اشعة UV را کاهش می‌دهد .

نتیجه : الان آن را بخورید ، بعداً به پوست بمالید .

 

 

توصیه‌هایی در مورد آرایش کامل و زیبا برای جشنها!

 

توصیه‌هایی در مورد آرایش کامل

 

چگونه می‌توانید با یک آرایش مختصر به چهره تان مقداری تلألو دهید؟ این سوالی است که Bobbi Brown آرایشگر معروف به آن پاسخ می‌دهد

 

چگونه می‌توانید با یک آرایش مختصر به چهره تان مقداری تلألو دهید؟

من دوست دارم در طول یک جشن، شاد و جذاب به نظر برسم.

آیا فکر نمی کنید استفاده از چهل قلم نوع آرایش برای چهره، شما را احمق نشان دهد؟!

کاملا !!

هنگامی که محصولات آرایشی به صورت جزیی و کم، در صورت به کار برده شوند هم در سن خانم‌ها تملق می‌شود و هم زیباتر و طبیعی تر به نظر می‌رسند.

در طول روز برای آرایش تنها یک بار استفاده از لوازم آرایشی کافی می‌باشد، اما اگر می‌خواهید تا شب آرایش خود را داشته باشید، تا دو بار آرایش خود را تمدید کنید.
 
در کل شیک ترین حالت آرایش این است که بیشترین میزان رنگها برای آرایش چشم بکار رود و بقیه صورت به حالت گریم آرایش شود یعنی پوست را با کرم پودر و پنکیک صاف کرده و رنگ رژ و رژگونه را کمرنگ بزنید تا آرایشی شیک و زیبا داشته باشید.
 

برای سایه چشم و گونه‌ها از انواع لوازم آرایشی پودری استفاده کنید، بهتر است؛ زیرا هم ماندگاری آن بیشتر خواهد بود و هم لکه دار بودن انواع مایع و کرمی را به دنبال نخواهد داشت.

در ایجاد یک نگاه طبیعی و زیبا به چشم‌ها از سایه چشم استخوانی یا سفید با قلم موی ظریف روی پلک چشم و برجستگی پایین ابرو استفاده کنید. در پوست‌های روشن به این سایه‌ها یک طیف لطیف سایه از رنگ صورتی روشن یا مسی و یا آبی آسمانی اضافه کنید. در پوست‌های با رنگ متوسط از سایه ای به رنگ گلی یا طلایی استفاده کنید و در پوستهای با رنگ تیره سایه‌هایی به رنگ مسی و برنزی به کار ببرید.

از رژ گونه خود روی برجستگی گونه‌ها، روی پل بینی و چانه تان استفاده کنید تا آرایشتان زیبا تر به نظر رسد. برای لب‌ها هم یک رژلب روشن براق به کار ببرید، که لب‌ها را بر جسته تر و پهن تر نمایش دهد؛ اما برای شب‌ها رژ خود را یک یا دو درجه تیره تر انتخاب کنید.

 

 

با خواص شامپوهای حاوی عصاره گیاهان آشنا شوید!

 

با خواص شامپوهای حاوی عصاره

 

در حال حاضر شامپوهایی محتوی عصاره گیاهان و یا مواد شیمیایی خاص وارد بازار شده است که حتما شما نیز نمونه‌های آن را دیده اید. آیا می‌دانید هر یک از این عصاره‌ها چه اثری بر پوست سر و موهای شما می‌گذارند؟

شامپوهای حاوی عصاره حنا: موهایی که به رنگ شرابی وی یا خرمایی در می‌آیند، پس از مدتی به رنگ قرمزی می‌زنند. برای اینکه رنگ شرابی موهای شما کاملا حفظ شود و درخشش و زیبایی داشته باشد، از عصاره حنا استفاده کنید.

شامپوهای حاوی عصاره سدر: در اثر ترشح بیش از حد چربی در پوست سر، موها چرب و سنگین می‌شوند. عصاره سدر، اثر پاک کنندگی دارد و میزان ترشح چربی را تنظیم می‌کند.

شامپوهای حاوی عصاره رزماری: عوامل محیطی مانند آلودگی هوا، شانه زدن خشن، پوش و استفاده زیاد از سشوار... سبب خشکی و شکنندگی موها می‌شوند. برای مقابله با این عوامل، استفاده از شامپوهای حاوی عصاره رزماری که حاوی مواد پاک کننده ملایم است، توصیه می‌شود.

شامپوهای حاوی عصاره گیاه گزنه: عصاره این گیاه ترشح غدد سبابه را تنظیم کرده و چرب شدن ریشه مو را به تاخیر می‌اندازد.

شامپوهای حاوی گل لادن: این عصاره برطرف کننده شوره‌های ریز و پوسته‌های سر بوده و به موها شادابی و سلامت می‌بخشد.

شامپوهای حاوی عصاره انار: عصاره انار به دلیل دارا بودن خاصیت ثابت کنندگی مستقیم رنگ روی کراتین مو، درخشندگی موهای رنگ شده را افزایش می‌دهد. همچنین تغذیه کننده، محافظت کننده، ترمیم و مرطوب کننده است.

شامپوهای حاوی شیر بادام: این نوع شامپوها دارای خواص حجم دهندگی هستند و به موهای پژمرده شادابی می‌بخشند.

شامپوهای حاوی گل صد تومانی: این عصاره التیام بخش پوست‌های سر آسیب دیده بر اثر محصولات نامناسب آرایشی بهداشتی، آلودگی هوا و استرس است.

این نوع شامپوها از رشد قارچ یثروسپروم (عامل مولد شوره) جلوگیری می‌کنند.

شامپوهای حاوی عصاره گل همیشه بهار: این نوع شامپوها التیام بخش، نرم کننده و محافظت کننده پوست اند و برای کودکان و نوزادان بسیار مناسب اند.
 
 

 

چگونه با رژهای کمرنگ ظاهری زیبا داشته باشیم؟

 

چگونه با رژهای کمرنگ ظاهری

 

سوال:
آیا میتوانم رژ لب کمرنگ بزنم و رنگ پریده به نظر نیایم؟( بدون اینکه رنگ پریده و بی روح به نظر بیایم)
 

پاسخاین بهترین نیست به خصوص وقتی به میان سالی نزدیک می شوید.همان طور که سن بالا می رود  لبها  رنگدانه هایشان را از دست می دهند و صورت شما متمایل می شود به استفاده از رژ لب بنابر این با  زدن رژ یا برق لب(براق کننده)  با رنگهای پریده (جدید) شما جوانتر به نظر می رسید.(شما را جوانتر می کند)پیشنهاد من این است که سایه ای کمی تیره تر(غنی تر ) از رنگ طبیعی  لب خود انتخاب کنید .  این یک ته رنگی را به وجود می آورد ( فراهم می کند) ولی هنوز شدت رنگش کم است.  به نظر می آید برای لباس شب باید سعی کنید دو برابر سایه را روشن تر کنید.با بافتهای مختلف امتحان کنید. سعی کنید که از رنگ های مات و کم رنگ وقتی که در جای معمولی هستید استفاده کنید و از رنگهای درخشان و آرایش جلوه دار در میهمانی های رسمی و شب استفاده کنید. 
 

 

از سرم کریستال مو کی استفاده کنیم؟!

 

 از سرم کریستال مو کی استفاده

 
اخیرا محصول جدیدی  در بازار آرایش و زیبایی با نام کریستال مو وارد شده که می توان گفت به نوعی مشتریان خاص خود را پیدا کرده است به طوری که اکثر افرادی که از خشک و خشن بودن مو هایشان رنج میبردند با این ماده ی آرایشی توانستند تا حدودی موهایشان را از زبری و خشکی در بیاورند اما این مستلزم زمان صحیح استفاده از این محصول است.
برای اینکه بدانید چه زمانی از این ماده ی نرم کننده استفاده نمایید به پاسخ این سوال توجه کنید:
 
 سوال :
 
چه زمانی از کریستال مو استفاده کنیم  قبل از سشوار و اتو کشیدن مو  یا بعد از آن؟
 
 
پاسخ:
 
1- برای خانمهای با موهای فر طبیعی و البته کمی خشک بلافاصله بعد از حمام  روی موی نم دار و مرطوب و همینطور لابه لای موها .
 
2-خانمهای با موهای حالت دار اما رنگ و مش شده قبل از سشوار  یا اتو کشیدن کمی از کریستال مو را به نوک انگشتان زده و لابه لای موها بزنند و به همراه رطوبت کم موها آنها را سشوار بکشند.اگر بعد از سشوار هم از کریستال استفاده کنند ممکن است حالت موها که با سشوار درست شده تغییر کرده و موها صاف شوند پس ترجیحا پس از سشوار دیگر از آن استفاده نکنید.
 
3-موهای زبر اما نرم و صاف بعد از پف دادن موها با سشوار و استفاده از اتو ی مو یا کشیدن سشوار کامل به میزان خیلی کم و تنها با نوک انگشتان روی موها زده شود که این مقدار برای گرفتن خورده های روی موها زده می شود.
 
4- و برای نرمی موهای پسران و آقایانی که موهای زبر و خشنی دارند بدون سشوار و اتو می تواند هم آنها را براق کند و هم نرم و خوش حالت.
 
5- بیشترین زمان مصرف کریستال مو قبل از سشوار کشیدن موهای زبر و خشن و آسیب دیده توسط   رنگ و مش است که کار را برای سشوار و اتو کشیدن موها راحتتر می کند.

 

 

صورتم را بند بیندازم یا شیو کنم؟!

 

 صورتم را بند بیندازم یا شیو

 

اکثر خانمها برای از بین بردن موهای صورت ترجیح می دهند این کار را از طریق بند انداختن انجام دهند حتی اگر به جوش زدن و یا متورم شدن پوستشان بیانجامد اما عده ای هم ...

اکثر خانمها برای از بین بردن موهای صورت ترجیح می دهند این کار را از طریق بند انداختن انجام دهند حتی اگر به جوش زدن و یا متورم شدن پوستشان بیانجامد اما عده ای هم برای اینکه ازجوش زدن پوست جلوگیری کنند یا تنها پیشانی و پشت لب را بند می اندازند و یا راه دوم که شیو یا تیغ زدن است را ترجیح می دهند.
 
 حال کدام برای صورت یک خانم مناسبتر است؟
آیا تیغ زدن رشد موها را زیاد کرده و باعث کلفت و ضخیم شدن موی صورت میشود؟
آیا تحت هر شرایطی بهتر است موها از ریشه خارج شده و روش بند انداختن ارجحتر است؟
 
پاسخ:
 
شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید طبق آخرین تحقیق محققان پوست و زیبایی بین رفع موهای زائد صورت از طریق بند و یا زدن آنها بوسیله ی تیغ تفاوتی در نحوه ی رشد مجدد آنها وجود ندارد و طبق نظریه ی همین محققان در هر دو صورت موها با یک ضخامت و به یک اندازه دوباره رشد خواهند کرد و اینکه بوسیله ی تیغ زدن موها هم زیادتر شده و هم ضخیمتر کاملا رد شده است تنها تفاوت در زمان رویش موهاست که البته بوسیله ی بند این زمان میتواند کمی طولانی تر شود که این هم برای افراد کم مو که صورتشان تنها دارای کرکهای کمرنگی از موهاست تفاوتی نخواهد داشت.
 
توصیه های  مفید:
 
1- خانمهای دارای موهای زیاد و تیره و ضخیم بهتر است برای رفع موهای زائد روش اول یعنی همان بند انداختن را انجام دهند و در صورت مستعد بودن برای جوش تمهیدات قبل و بعد از بند انداختن از قبیل استفاده کردن از محلولهای ضد جوش با استفاده از پنبه به بند و پوست را در نظر بگیرند که خود در پیشگیری از جوش زدن موثر خواهد بود.
 
2- خانمهای با موها ی نازک اما زیاد بهتر است این کار را از طریق بند انداختن اما دیر به دیر انجام دهند که حتی در مواقعی بین این زمان میتوانند از روش شیو کردن نیز استفاده نمایند.
 
3-خانمهایی که موهای زیاد اما کمرنگ و بوری دارند می توانند به راحتی روش دوم یا شیو کردن را مورد استفاده قرار دهندو نگران پر یا ضخیم شدن آنها نباشند.
 
4- افراد با پوستهای چرب و مختلط که صورتشان برای جوش زدن، بعد از بند مستعد تر است و شاید به همین دلیل تمام صورتشان را بند نمی اندازند بهتر است بدانند که می توانند تیغ را جایگزین بند کنند .
 
5- روش نهایی که بیشتر برای خانمهایی است که به طور طبیعی دارای موهای بسیار کلفت، ضخیم و تیره هستند و از اینکه مجبورند زود به زود برای رفع آنها اقدام کنند و به نوعی خسته شده اند لیزر کردن است که آن هم پیشنهاد می شود حتما تحت نظر و با مشاوره ی پزشکان متخصص پوست و مو  انجام گیرد که خود طی مراحلی چند تا رسیدن به نتیجه انجام خواهد گرفت.

 

 

با این روش مژه مصنوعی، طبیعی و زیباتر دیده می شود!!

 

با این روش مژه مصنوعی، طبیعی و

 

برای اینکه مژه مصنوعی کامل و تمیز لابه لای مژه هایتان قرار گیرد تا طبیعی و زیباتر دیده شود بهتر است قبل نصب آن پشت پلک ابتدا ...

 
گاهی اوقات با اینکه سعی کرده اید خیلی دقیق و تمیز مژه مصنوعی را بر روی پلک چشمها نصب کنید اما باز با فاصله افتادن بین مژه های اصلی خودتان و مژه مصنوعی روبرو شده و مجبور به برداشتن آنها شده اید و همین سبب نا مرتب شدن آرایش چشمانتان شده است .
 
برای اینکه مژه مصنوعی کامل و تمیز لابه لای مژه ها قرار گیرد و طبیعی و زیباتر دیده شود بهتر است قبل از نصب آن پشت پلک ابتدا مژه های اصلی خود را با فر مژه فر دهید که برای اینکار نیز بهتر است مژه ها کمی نم دار باشند یعنی این کار را پس از شستشوی صورت و چشمها  و ترجیحا بعد از حمام انجام دهید تا نتیجه ی بهتری داشته باشد،بعد از آن به آرامی مژه مصنوعی را مماس مژه های فر شده در پشت پلک قرار داده و با چسب مخصوص بچسبانید و خوب صبر کنید تا چسب آن کاملا خشک شود .
 
پس از اطمینان از خشک شدن مژه مصنوعی، با ریمل خیلی منظم و برای اینکه مژه ها به هم نچسبند تنها رو به بالا آنها را ریمل بزنید .
 
در صورتی هم که مژه ها با ریمل کمی به هم چسبیدند بهتر است قبل از خشک شدن ریمل، بلافاصله با یک برس مژه که دقیقا شبیه برس ریمل است و در پکیج برسهای  کوچک آرایشی یافت میشود و هم مناسب مژه و هم ابرو ست، تنها و خالی آنها را برس بزنید تا مژه ها کاملا از هم جداشوند .
 
اگر برس ریملتان خصوصیت یک برس خوب ریمل را داشته و فواصل منطم و به اندازه ای داشته باشد نیازی به زدن برس جداگانه نخواهید داشت.

 

 

در صورت گذاشتن مژه مصنوعی زدن ریمل لازم است یا خیر ؟

 

در صورت گذاشتن مژه مصنوعی زدن

 

وقتی قصد دارید برای پر و بلند نشان دادن مژه ها یتان از مژه مصنوعی استفاده کنید بهتر است بدانید که در ابتدای کار و قبل از گذاشتن مژه باید...

شما اگر از جمله خانمهایی هستید که دارای مژه های کم و البته کوتاه و نازک بوده و دوست دارید در مراسمهای خاص و مهمانی ها از مژه مصنوعی برای پر و بلند نشان دادن آنها استفاده کنید بهتر است بدانید که در ابتدای کار و قبل از گذاشتن مژه مصنوعی باید کمی ریمل بزنید اما چه نوع ریملی ؟

تنها ریملی که بدون خورده مژه بوده و فقط حکم جداسازی مژه ها و محکم و  حالت دهندگی آنها را داشته باشد و این تنها با ریملی امکان پذیر است که دندانه های برسش کاملا فاصله دار بوده و مواد را زیاد به خود نچسباند که این مورد را هنگام خرید ریمل باید در نظر داشته باشید .
کمی از این ریمل زده و بین مژه ها فاصله بیندازید سپس مژه مصنوعی را دقیقا مماس مژه ها بچسبانید .صبر کنید خوب بچسبد و خشک شود بعد خط چشمی نازک برای محو کردن کوچکترین فاصله و یا دیده نشدن چسب مژه پشت چشم بکشید .نکته ی مهم قابل ذکر این است که بعد از این مرحله دیگر نیازی به زدن ریمل نیست چرا که گاهی مژه هایتان به مژه مصنوعی چسبیده و بسیار آنها را بد شکل خواهد ساخت و برای جداکردن آنها تنها استفاده از شیر پاک کن و یا شستشوی آنهاست که می تواند کمک کند.
لازم به یاد آوری است که در بعضی از سالنها و آرایشگاهها ممکن است بعد از گذاشتن مژه بر روی مژه ها ریمل هم بزنند که ا لبته در اکثر مواقع مشتری از این امر رضایت نخواهد داشت اما به طور کلی برای طبیعی و زیباتر به نظر رسیدن توصیه نمی شود.
 

 

اگر موهای فر و بلندتان هنگام شستن گره می خورند!؟

 

اگر موهای فر و بلندتان هنگام

 

شاید شما هم جزو آن دسته از خانمهایی باشید که هنگام شستن موهای فر و بلندتان به مشکلاتی مثل گره خوردن موها از زیر و در نتیجه سخت شانه شدنشان باشید که تنها با انجام چند راهکار ساده میتوانید آن را حل کنید ...

اگر شما هم جزو آن دسته از خانمهایی هستید که بعد از شستن موهای فر و بلندتان به مشکلاتی از قبیل گره خوردن موها از زیر و در نتیجه سخت شانه شدن و یا وزشدنشان روبرو می شوید بهتر است تنها به چند نکته در زمان شستشوی موها توجه کنید تا هم از وز شدن آنها جلوگیری شود و هم با داشتن موهای فر، زیبایی، نرمی و لطافت آنها را حفظ کنید :
 
اول: هیچگاه با موی خشک در بخار حمام نمانید،  این بدان معناست که حتی اگر قرار است موها در آخر کار شسته شود آنها را از همان ابتدا خوب خیس کنید.( قابل توجه خانمهایی که مدت زمان طولانی را برای نظافت در حمام  می گذرانند)
 
دوم : هنگام شامپو زدن، زیاد به موها چنگ نزنید و سعی کنید آنها را به آرامی و در جهت موافق از ریشه مثل ماساژ سر بشویید و به آرامی آبکشی نمایید.
 
سوم: حتما در پایان کار از یک نرم کننده ی خوب و مناسب مو استفاده کنید و آن را دوسانت مانده به ریشه و لابه لای موها بزنید و سپس آبکشی کنید.
 
چهارم : هیچگاه برای شانه کردن موها از  برس و شانه های معمولی استفاده نکنید که بهتر است از شانه های مخصوص فر تهیه کرده و آنها را به آرامی ابتدا از زیر و سپس رو شانه بزنید.
 
پنجم : برای جلوگیری از ریزش موها بهتر است شانه زدن آنها را بعد از بیرون آمدن از حمام انجام دهید و هیچگاه در حمام موها را شانه نزنید.
 
ششم : نحوه ی استفاده از کرم و یا واکس مویی که بعد از حمام استفاده می کنید نیز مهم است و می تواند از وز شدنشان جلو گیری کند که باید مقداری از واکس یا کرم مو را به نوک انگشتان زده و از بالا و چند سانت فاصله از ریشه در راستای موها به پایین بکشید و با انگشتان لابه لای موها را باز کنید سپس مقداری هم با کف دست روی موها بزنید تا خورده موها را برطرف کند.
 
هفتم : هنگام جمع کردن موهای فر بهتر است به آرامی با یک کلیبس آنها را از زیر بالا زده و زیاد آنها را نپیچانید زیرا اینکار باعث گره خوردن موها از زیر خواهد شد.
 
هشتم: برای تقویت و جلوگیری از ریزش و خشک شدن موهای فر دو هفته ای یکبار از ماسک موی بوناول و یا مشابه آن که مخصوص موهای خشک است استفاده کرده تا همیشه لطافت و شادابی و سلامت را در موهایتان حس کنید.
 

 

شاینر های مو چه هستند و چطور استفاده می شوند؟

 

شاینر های مو چه هستند و چطور

شاید گاهی که موهایتان را سشوار می کشید یا با اتو آنها را صاف می کنید بخاطر خورده موهایی که روی موها باقی مانده و یا کدر بودن آنها از پایان کار راضی نباشید و از تافت یا فیکساتورها هم بخاطراینکه موها را از لختی در خواهند آورد و به آنها حالت سفت و چسبناکی می دهند استفاده نکنید .

 برای اینکه موها بعد ازانجام هرعمل پیرایشی زیباتر و درخشانتر به نظر آیند بخصوص زمانی که در اثر مش یا رنگ آسیب هم دیده باشند بهتر است از اسپریهای شاینر و یا کریستال مو استفاده شود.

شاینرهای مو هم به شکل کریستالهای مو و هم به شکل اسپریهای درخشان کننده یافت می شوند که کریستالها حالت روغنی داشته و تقریبا مثل روغن زیتون طبیعی و البته با بویی معطر روی مو اثرگذارند، موها را کمی براق کرده و خورده ها را از روی مو میگیرند اما اسپری های شاینر یا درخشان کننده ها به حالت اسپری روی مو یا لابه لای آنها پاشیده میشوند و علاوه بر حفظ حالت موها به آنها درخشندگی خاصی خواهند داد .

 

 طریقه ی مصرف : بعد از سشوار کامل مو که البته برای خوش حالت تر شدن آنها بهتر است سشوار مو را در دو مرحله یعنی دو بار انجام دهید بخصوص در مورد موهای فر، ویو یا وز تا موها کاملا آهار و پفشان را در عین صافی و خوش حالتی داشته باشند، سپس اگر از کریستال مو استفاده می کنید مقداری به کف دست زده و روی کل موها بزنید و با انگشتان لابه لای موها بمالید، اگر از اسپری شاینر استفاده می کنید آن را با فاصله روی موها پاشیده و کمی با انگشتان به موها حالت دهید.

 تغییر در رفع کدری و درخشنده شدن موها را همان لحظه متوجه خواهید شد.

 اگر بعد از استفاده از آن احساس کردید حالت موهای جلوی سر مثلا چتری کمی تغییر کرد دوباره همان قسمت را سشوار بکشید که موها با همان براقی زیباتر هم خواهند شد.

 

 

سبک جدید هایلایتهای 2011 ! (تصویری)

 

سبک جدید  هایلایتهای   2011 !

 

 
چیزی که در سال 2011 یک هایلایت را زیبا و شیکتر نشان می دهد جدا کردن تنها قسمتی از مو به شکل تکه ای برای هایلایت  کردن است که انتخاب آن جدای از سلیقه ی فرد به مدل مو نیز بستگی دارد...
 
 هایلایتهای شرابی :
 به شکل تکه ای برروی موهای یکدست رنگ شده با فویل انجام  می شود  و بسته به سلیقه و نوع مدل موها جای آن تعیین می شود. برای خانمهایی که موهایی با بیس قرمز و بنفش روشن دوست دارند :
 
 
 
  
 

 

 
 

 هایلایتهای بنفش :

که هم میتواند تک رنگ باشد و هم ترکیبی از بنفش و مسی که بسیار زیبا خواهد بود .

 

 
 
 
 
 
 
 

 هایلایتهای آتشی :

این هایلایتها در نوع خود ترکیبی از سه رنگ بنفش، مسی و شرابی هستند و زمانی بسیار شیک و زیبا به نظر خواهند رسید که در اطراف و نوک موها انجام شوند:

 

 
آمیخته با خطوطی زرد رنگ :

 

 
مسی تکه ای  روی موها :

 

 
و رنگهای خاص فانتزی بر روی موهای دودی و بلوند :

 

 

 

 

 

 
 
 
 
« تواضع، دیدن خوبی در دیگران است » 
 

 

شینیون های بلند روی فرش قرمز

 

شینیون های بلند روی فرش قرمز

 

با شینیونهای های اسکار 2011 آشنا شوید ... این شینیونها با موهایی بلند که یا کامل جمع شده اند و یا با حالت فر نیمه جمع درست شده اندکه در نوع خود خاص و زیبا هستند...

 

این شینیونها با موهای بلند اما یا جمع کامل و یا با فر نیمه جمع درست شده اند که در عین سادگی خاص و زیبا هستند...

 

 


Reese Witherspoon   (رس ویدراسپون)

 

 

 


Mandy Moore   (مندی مور)

 

 

Hilary Swank  (هیلاری سوانک)

 

 

Helena  Bonham  (هلنا بونهم)

 

 

 
Virginia Madsen  (ویرجینیا مدسن)

 

 

 
Sandra Bullock  (ساندرا بلاک)

 

 

Sharon Stone (شارون استون)

 

  

Melissa Leo  (ملیسا لئو)

 

 

 
Hailee Steinfeld  (هایلی  استین فلد )

 

 

 

Mila Kunis(میلا کونیس)

 

 

برای دانلود شماره های مجله دانستنیهای آرایشی و پیرایشی 202 را کلیک کنید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد